דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מכינות לעיצוב בחו''ל 

מאת    [ 29/01/2012 ]

מילים במאמר: 382   [ נצפה 2483 פעמים ]

הייחודיות של לימודי עיצוב על פני לימודי אומנות הוא השילוב בין האומנות לעיסוק פרקטי. בחלק מהמקרים, על מנת להתקבל ללימודים יש לעבור מכינה לעיצוב.

מטרתן של מכינות לעיצוב היא להכין את הסטודנט לקראת הקבלה ללימודים ולהקנות לו את הבסיס הדרוש לצורך הצלחה בלימודים האקדמיים בתחום. חלק גדול מהמעוניינים להתמקצע בתחומי העיצוב השונים שואפים ללמוד את התחום בחו"ל, שם הדרישות עלולות להיות גבוהות עוד יותר.

בין אם אתה מעוניין ללמוד עיצוב בחו"ל בשל הקרבה לבתי העיצוב המובילים, בשל רצון להשתלב בשוק הבינלאומי או מתוך כל סיבה אחרת, עדיין ייתכן שנתוניך לא מספיקים בשביל דרישות הקבלה בחו"ל. מכינה לעיצוב תוכל להביא אותך אל הרמה הנדרשת גם במוסדות הקפדניים והמבוקשים ביותר.

למי מיועדות המכינות?

מכינה לעיצוב מיועדת למועמדים במקצועות כדוגמת לימודי עיצוב פנים, עיצוב אופנה, עיצוב תעשייתי, עיצוב מוצר ועוד. המדינות אליהם נוסעים בדרך כלל כדי ללמוד את התחום הן בריטניה, איטליה, צרפת, גרמניה, ספרד והולנד.

בתי הספר לעיצוב לא דורשים מהמועמד להציג ידע קודם בתחום העיצוב, אולם כחלק מתנאיי הקבלה, מלבד הצגת תעודת בגרות מלאה, נערך מבחן ידע בשפה הזרה שבה מתקיימים הלימודים. זאת בשונה מדרישות הקבלה למסלול לימודי אדריכלות בחלק ממוסדות הלימוד, שמחייבים גם הצגת תיק עבודות.

 

היכן מתקיימים הלימודים?

הדרישות ללימודי מכינה לעיצוב בחו"ל משתנות בין בתי הספר השונים. עבור חלק מבתי הספר באיטליה ובספרד יש למעשה צורך לעבור שתי מכינות. הראשונה מתקיימת בארץ בחיפה או ברמת אפעל ואורכת מספר חודשים.

בסיומה ישנו צורך לעבור מכינה נוספת בת חודש במדינה בה אמור המועמד ללמוד, שבסיומה ייערך מבחן שפה. המכינה למועמדים ללימודים בספרד מתקיימת בברצלונה או מדריד וזו ללימודים באיטליה מתקיימת ברומא, פירנצה או מילאנו.

מהם נושאי הלימוד במכינה?

ידיעת שפת הלימוד ברמה מספקת היא תנאי בסיסי להצלחה בלימודים גבוהים בין אם לתואר ראשון או לא. חשוב להבין שרמת השליטה הנדרשת בשפת הלימוד גבוהה יחסית והמועמדים נדרשים לשלוט בה כמעט על בוריה, אך דרישה זו לא נועדה להקשות עליך אלא להקל על המשך הדרך שלך.

הנושא העיקרי הנלמד במסגרת מכינות מסוג זה, הוא השפה שבה יתקיימו הלימודים. מלבד רכישת השפה, כמובן שתקבל רקע בתחום אותו אתה מתעתד ללמוד על מנת שתיכנס ללימודים עצמם כשאתה קצת פחות מבולבל ועם נקודת פתיחה טובה יותר.

גם בארץ תוכל למצוא לימודי עיצוב ברמה גבוהה מאוד, אך עדיין, אין מה להשוות ללימודים במילאנו או בפריז ליד כל בתי האופנה הגדולים. הביקוש העצום ללימודים בחו"ל הוא דווקא הסיבה שכדאי להשקיע בלימודי מכינה לעיצוב, כדי לא לפספס את ההזדמנות.

חברת אס.אי.או ישראל, מספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב